edjeinestland.reismee.nl

lokomat

Deze machine wordt toegepast voor mensen met een verlamming (parese of hemiplegie) waarbij spieren aangedaan kunnen zijn, of mensen die een ruggewervel beschadiging hebben opgelopen. De lokomat is gekoppeld aan een loopband, waarbij een normaal looppatroon ingesteld kan worden. Verder kan de machine zo ingesteld worden dat de patient een bepaalde activiteit moet leveren. Het voelt echt vreemd aan omdat ik bv niet mijn knieen ver strek als ik mijn hiel op de grond plaats bij het stappen. En mijn buiging van mijn knie is ook minder zodra ik mijn been vooruit zwaai om vooruit te komen. Iedereen loopt ook anders. Sommigen mensen zie je al verend lopen. Best grappig om mensen te analyseren!

Reacties

Reacties

David

Goed zo Ed, doe voort ...!!!!!

Wiskunde, mechanika en therapeut werk op de spieren, zenuwstelsel en benen dan heb je die beweging.
Is het zooooooo??????

Mister E

mooie schoenen edje ;-)

leuke voice over :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!