edjeinestland.reismee.nl

First class

Vandaag vroeg uit de veren voor de eerste taalcursus, 9 uur 's ochtends welteverstaan.

Alleen instant koffie aanwezig, ill take it because I need it!. De les begon met klinkers, enkele werkwoorden en werkwoordvormen en iets over jezelf vertellen in enkele zinnen. In de informatie brief heeft de organisatie het over een intensieve cursus en dat heb ik zeker meegemaakt. Aan het einde van de les, rond 13:30 was ik ook echt verzadigd. Nu maar kijken wat ik er morgen nog van weet ^_^.

Gedurende de dag vertelde de docent dat Estonians ietwat pessimistisch zijn. Ik wist niet waarom en vroeg er ook niet naar. Later kwam naar voren dat Estonians 'no sex and no future' hebben. Nu begreep ik waarom, maar het ging over de grammatica helaas! =D

Later op de dag ben ik nog even gaan sporten op het complex. Heerlijk om even op mijn manier te ontspannen. De dames gaan shoppen in de stad, de boys doen een wasje en maken het avondeten klaar. Later op de avond gaat er wat rum in de glazen geschonken worden...

Voor de mensen welke Est kunnen, of mensen die Babelfish kennen, of gewoon graag puzzelen hier mijn stukje:

Minu nimi on Edwin. Me elan iluses linnes Nijmegen. Holland asub lääne Europas. Ma olen nüüd ma kirjutam ma opi eesti keelt. Ma olen sündidud Antwerpenis.

TÅ¡ao!

Reacties

Reacties

irene

hey lieve edje
fijn dat het allemaal goed gaat en dat je niet meer alleen zit daar in dat oude gebouw.. het ests ziet er al heel professioneel uit! :P gaan jullie internationaal eten vanavond? leuk om zo mee te genieten van al je avonturen!
xxx irene

lolbroek

zijn er ook een beetje leuke meiden daaro? :P

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!