edjeinestland.reismee.nl

Polva

Allereerst, spreek het uit als 'Puhlva', met de u net zoals je iets niet lekker vindt en uuh zegt :) vanuit het binnenste van je mond.

Aan al het goede komt een eind, een weekje Helsinki, maar ook mijn laptop. Helsinki was te gek, heb veel dingen gezien, een zoo en een museum jaja, flink op stap geweest, beetje rondzwerven in hartje centrum, toeren in alle gemakken van het openbaar vervoer, verblijven bij erasmus vrienden, chillenl!

Helaas is mijn laptop dus weer dood en ik ben bang dat mijn garantie er ook op zit. FF checken of ik hier iets kan fixen. Vandaar ook dat ik een tijdje niets van me heb laten horen. Wil je sneller op de hoogte blijven van mijn avonturen maak dan een facebook account aan! :)

Anyway back to bussines want ik ben hier tenslotte om stage te lopen aight. Ik heb mijn eerste week achter de rug in dit ziekenhuis en het bevalt me goed. los van het feit dat er alleen maar vrouwen los rondlopen op de afdeling, welgeteld 25 en ik ben de enige boy. ergens lopen nog wel chirurgen rond maar ja...lucky me? pok pok pok...Ik heb een aardige supervisor en het klikt wel op professioneel niveau. Ik krijg huiswerk mee maar niet meer dan normaal. Ik verblijf overigens in een 'penthouse', op de hoogste verdieping, 5de, maar dan heb je ook alles mee gezegd...7m2!het is gewoon een ziekenhuis kamertje, met een bedje en een tafel achtig bureau met draaibaar eetblad klerenkast en wastafeltje. Ik kom niet eens buiten. Ik begin om 8 uur en o 15 uur loop ik naar boven om te chillen :)

Ik blijf hier tot de eerste week van maart, daarna ga ik naar Tartu. Een studentenstad waar iets meer leven heerst dan in Polva. Fotos komen een andere keer, take care all!!

Reacties

Reacties

Jeronimo XS

Hey mattie! Leuk om weer wat van je te horen.
Dat kleine kamertje lijkt me maar niks man. Ik vind het knap als je daar de komende tijd je in kunt vertoeven. Het lijkt wel een gevangenis! Maar relaxt dat je daar met zoveel vrouwen moet werken....of ehh, toch niet? Heb je nog steeds die vriendin eigenlijk? Ben benieuwd naar je vlg verhaal.

Tot snel!

Gr Jeronimo xs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!