edjeinestland.reismee.nl

Prison break

Een gesloten gevangenis, wat vroeger werd gebruikt als een straf kolonie, is nu te bezichtigen. Tijd voor een kijkje dus! Ik voel me niet zo flex vandaag, vandaar dit keer een kort verhaaltje.

Verder zijn we nog wezen schaatsen en bowlen met de rest. Binnenkort zit de taalcusrus er alweer op! Dan ga ik als het goed is even naar Finland voor een paar dagen, alvorens aan mijn stage te beginnen. Ik begin in Põlva, daarna Tartu, Haapsalu en Parnu. Tussen Haapsalu en Parnu ga ik ook nog even naar éstubal in Portugal voor 11 dagen, om aan mijn minor te werken. Dan is het mooi lente en kan ik wat zonnestraaltjes meepikken. What do you think about that!?

Cool

Battery Prison

Reacties

Reacties

emil

hey mattie, hoe is alles? Hier is alles weer ok, ben goed bezig maar dat vertel ik je snel weer eens ;-).

Zit eraan te denken om je eens op te zoeken 1 dezer dagen in het estlandia ;-).

hugsss homzzzz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!