edjeinestland.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!'

-----

Na een 2 uur en 15 minuten durende reis wat gelukkig niet langer duurde ben ik geland in Estland. Ik hoorde de cabincrew spreken over een lastig persoon welke mogelijk aan de marechaussee zou worden overhandigd dmv een extra stop wegens verbaal geweld o.O

Eenmaal aangekomen werd ik met een EILC spandoek onthaald. De coordinator van de taalcursus Est bracht me persoonlijk naar mijn verblijf waar ik tot eind janurai Est ga leren! Maandag begint de intensieve course. 'Say your prayers, plowboy!'

Het is hier een beetje afgelegen, ongeveer 15 minuten van het centrum (Tallinn) verwijderd en ik bevind mij op een uitgestorven complex. Soms hoor je nog andere mensen in de donkere vertrekken boven mij, maar je kan het een beetje vergelijken met een spookstadje ;-) morgen komt de rest van de taalcursus kudde en komt er wat leven in de brouwerij!

Ik ga vroeg tukkennu het nogkan hahah catch ya laters! ps fotos zijn te vinden bij tabblad fotos.

Edwin

emil

HAAAAAAAAA I call number 1

emil

ik wens je echt een toffe tijd man, ga je zeker missen!
probeer je zeker op te zoeken =)

Davidoff

Leuk zo voel je thuis en je vrienden zou je missen.
Sterkte en slaap lekker

Gene

Heeey broertje!
Goed om te horen dat je goed aangekomen bent! Ik ga je ook missen, maar gelukkig kan ik nu via deze weg wel een beetje volgen wat je allemaal meemaakt. Hopelijk heb je een toffe tijd!
Doeiiiii

monsieur flapdrol

eeeedddddjjjjeeeeee

appelflap

Je zei dat er fot's waren, ech nie of ben ik nu weer de internet noob

mach spass

nelisdekrelis

aaahh, je hebt ook nog een blog!

Wanneer heb jij de mogelijkheid tot skypen? Nu ff workie workie doen!

Veel plezier en spreek je later!

René Liem

Hallo Edwin ,

Wat leuk je site ;-)
Ik heb van je vader deze site gekregen . Hij was vandaag bij oma geweest in Beverwijk .

Wij wensen je heel veel succes toe en we zijn trots op je !!!

lieve groetjes,

de Liems ;-)